No 1 (2013)

ბიზნესი და მართვა

Table of Contents

მარკეტინგი

ტურისტული პროდუქტის თავისებურებანი PDF (Georgian)
მაია მელაძე 7–12
ტურისტული პროდუქტის წინწაწევა საქართველოში PDF (Georgian)
ნინო ჯერენაშვილი 12–15

მენეჯმენტი

სტრატეგიული მენეჯმენტის თეორიული ასპექტები სასტუმრო ბიზნესში PDF (Georgian)
თამარ ქობლიანიძე , ლელა კოჭლამაზაშვილი,ქეთევან რიჟამაძე 17–24
კომპანიის დირექტორატის დისკვალიფიკაცია დ მისი გავლენა სამეწარმეო საქმიანობაზე PDF (Georgian)
ჯოვან შოპოვსკი, ფრანკ ბეზინა, მარტინ მ. ზამიტი 24–26
ლიდერობა და მენეჯმენტი PDF (Georgian)
ქეთევან ჭიაბრიშვილი, ნინო ჭიაბრიშვილი 27–30
კულტურული მემკვიდრეობის როლი და მნიშვნელობა მსოფლიო ტურიზმის განვითარებაში PDF (Georgian)
მაკა ფირანაშვილი 31–35
გადაწყვეტილების ხის მეთოდის გამოყენება ენერგეტიკის მენეჯმენტში PDF (Georgian)
მაკა გუდიაშვილი 36–39

ბიზნესი

ვაჭრობის მსოფლიო ორგანიზაციის წესები კონკურენციის სფეროში PDF (Georgian)
სლავა ფეტელავა 41–47
არამატერიალური აქტივების ცნება საშემფასებლო საქმიანობაში PDF (Georgian)
ვასილ კიკუტაძე 47–50
სამკურნალო ტურიზმი, სამედიციონო ტურიზმი და ველნესის ფილოსოფია PDF (Georgian)
გივი ყუფარაძე 50–54
ლოჯისტიკური კონსალტინგი PDF (Georgian)
ლიანა ყანჩაველი 55–59
შეუძლია თუ არა სუფთა განვითარების მექანიზს ხელი შეუწყოს საქართველოში ახალი ჰესების მშენებლობის მიზნით ინვესტიციების მოზიდვას PDF (Georgian)
ივანე პირველი 59–64
შიდა და საგარეო ეკონომიკური წონასწორობა PDF (Georgian)
გივი გიგაური 64–73

ფინანსები

საბანკო დივერსიფიკაციის შეფასების და მართვის პრაქტიკის ანალიზი ქართულ ბანკებში PDF (Georgian)
თამარ გამსახურდია 75–81
თანამედროვე დეპოზიტარული მომსახურების მიმოხილვა PDF (Georgian)
გაიოზ სანაძე, მარიამ ყურაშვილი 82–89
გრძელვადიანი შენახვები PDF (Georgian)
გაიოზ სანაძე, ლევან გვალია 89–98
საინვესტიციო გარემოს შეფასების მეთოდოლოგიური საკითხები და კომპანიის ინვესტიციური საქმიანობის მოდელირების როლი მის მენეჯმენტში PDF (Georgian)
მალხაზ ბაქრაძე 99–110
კომპანიის საინვესტიციო საქმიანობის მართვის მოდელი PDF (Georgian)
მალხაზ ბაქრაძე 111–123

Marketing

SPECIFICS OF TOURIST PRODUCT PDF
Maia Meladze 128-132
TOURIST PRODUCT PROMOTION IN GEORGIA PDF
Nino Jerenashvili 132-135

Management

THEORETICAL ASPECTS OF STRATEGIC MANAGEMENT IN HOTEL BUSINESS PDF
Tamar Koblianidze, Lela Kochlamazashvili,Ketevan Rizhamadze 137-143
THE DISQUALIFICATION OF COMPANY DIRECTORS AND ITS EFFECT ON ENTREPRENEURSHIP PDF
Jovan Shopovski, Frank Bezzina, Martin M. Zammit 143-155
LEADERSHIP VS MANAGEMENT PDF
Ketevan Chiabrishvili , Nino Chiabrishvili 155-158
THE ROLE AND SIGNIFICANCE OF CULTURAL HERITAGE IN THE DEVELOPMENT OF THE WORLD TOURISM PDF
Maka Piranashvili 159-162
DECISION TREE METHOD IN ENERGY MANAGEMENT PDF
Maka Gudiashvili 163-169

Business

RULES OF WORLD TRADE ORGANIZATION IN THE FIELD OF COMPETITION PDF
Slava Fetelava 170-174
THE CONCEPT OF INTANGIBLE ASSETS IN VALUATION ACTIVITY PDF
Vasil Kikutadze 175-177
HEALTH TOURISM, MEDICAL TOURISM AND WELLNESS PHILOSOPHY PDF
Givi Kuparadze 177-180
LOGISTIC CONSULTING PDF
Liana Kanchaveli 181-185
CAN THE CLEAN DEVELOPMENT MECHANISM PROJECTS ACCELERATE INVESTMENTS TO BUILD NEW HYDRO POWER PLANTS IN GEORGIA? PDF
Ivane Pirveli 185-189
INTERNAL AND EXTERNAL ECONOMIC BALANCE PDF
Givi Gigauri 189-196

Finance

DIVERSIFICATION OF BANK EVALUATION AND ANALYSIS OF MANAGEMENT PRACTICES IN GEORGIAN BANKS PDF
Tamar Gamsakhurdia 198-203
BRIEF REVIEW OF MODERN DEPOSITORY SERVICES PDF
Gaioz Sanadze, Mariam Kurashvili 203-209
SAVINGS FOR LONG RUN PDF
Gaioz Sanadze, Levan Gvalia 209-217
METHODOLOGY OF INVESTMENT ENVIRONMENT ASSESSMENT AND THE ROLE OF MODELLING OF COMPANY INVESTMENT IN ITS MANAGEMENT PDF
Malkhaz Bakradze 218-227
COMPANY INVESTMENT ACTIVITY MANAGEMENT MODEL PDF
Malkhaz Bakradze 227-238


ISSN: 2298-0202